Wat wordt het bedoelt met: Jij hebt het tegendeel bewezen?

Vraag zegt genoeg. Antwoord in Jip en Janneke taal svp. ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (3)

Als iemand zegt tegen jou: jij kan geen 30 seconden je adem onder water in houden en vervolgens bewijs je dat je het wel kan heb je het tegendeel bewezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaah nou snap ik het. Dankjewel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :)
Als jij een prestatie levert die niemand voor mogelijk houd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stel dat je vriendinnen zeggen dat je niet in minuten van jouw thuis naar school kan fietsen en je doet dit wel dan het je het tegendeel bewezen. Dus je hebt net het omgekeerde gedaan van wat je vriendinnen zeggen.
Ook kan dat je tegen iedereen zegt ik drink nooit cola en iemand ziet je op school dan heb je weer het omgekeerde gedaan van wat je zei. Dus jij hebt dan ook het tegendeel bewezen.