ik wil graag een schakelbandje van een horloge korter maken. Maar er staan 2 pijltjes op in tegengestelde richting. Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als het goed is moet je het stiftje er aan die kant ( die de pijl aanwijst) er uit tikken . Heb je van die kleine pinnetjes er voor? Dan met een hamertje er uit tikken. Je kunt het bandje ook tussen een Bankschroef klemmen(wel ff doekje er tussen) en dan tik je de stift er zo uit. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook naar een juwelier vaak binnen 5 minuten klaar en meestal kosteloos