Een man die jou in de relatie beschouwd als zijn eigen kind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.mrs-marsha.nl/Nederlands/Spelonderdelen/Mrs.%20Marsha%20daddy_dom.htm

Een contact waarbij dominantie een grote rol speel. Een aantal sites zijn 18+, maar ook voldoende andere sites waar je wel op kunt.
Geen gezond gedoe.

Toegevoegd na 1 minuut:
trouwens, je had deze vraag ook kunnen googlen. Genoeg info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dat even opgezocht naar aanleiding van een andere vraag:

Het gaat om een man (daddy) of vrouw(mommy) die een 'relatie' heeft met een meerdejarig persoon maar die meerdejarig persoon 'speelt ' een rol als kind , dus eigenlijk is het een vader -dochter relatie of moeder -zoon relatie , waar ook seks in voorkomt .
Het 'kind' in dit verhaal probeert zich ook te kleden naar een soort kind en ik las ook ergens en dat is serieus dat een 'vader,moeder' dat 'kind' een luier omdoet (soms) zodat ze bij elkaar blijven dus hoeft dat 'kind' niet naar de wc.

En natuurlijk worden er ook cadeaus gegeven ed.

Kortom:
het is een relatie tussen twee volwassen die vader en dochter , en moeder en zoon spelen terwijl ze dat niet zijn maar daar behoefte aan hebben en er komt ook seks bij kijken ed