waar kan ik bekleding voor een kattenpaal krijgen?

Wij krijgen een kitten er bij en willen graag onze (geraffelde kattenpaal (foute spelling misschien)restaureren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Zoals Stippel ook al aangaf, kun je bij de tapijtwinkel sisal vloerbedekking krijgen.
Ik heb zelf bij m'n oude krabpaal eerst het oude touw eraf gehaal, en er nieuw sisaltouw strak omheen gewikkeld, dat kun je gewoon bij de Praxis kopen. Je hoeft het dan alleen maar aan de boven- en onderkant vast te zetten (heb er kram ingeslagen en voor de zekerheid nog een druppel lijm overheen gedaan). M'n kat maakt er veelvuldig en met plezier gebruik van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de vloerbedekkingboer (Kwantum, Leenbakker, Carpetright, noem maar op) kun je een coupon (reststuk) vloerbedekking gaan halen en dit stevig op je krabpaal lijmen of nieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet met nieten werken, de katten kunnen er hun pootjes aan openhalen..
Goed stevig hennep of sisal touw werkt ook

Gr Thom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omwikkelen met (hennep)touw, te verkrijgen bij bouwmarkten en winkels voor bootbenodigdheden.