Wat kan ik de kinderen en leidsters/stagebegeleidster geven?

Ik loop op een babygroep stage en ben binnenkort voor het laatst heeft iemand leuke suggesties om te geven...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Voor de kinderen:
Maak op roze karton het gezicht van een varkentje, knip op de plek van de neus een rondje uit en doe er van achter een danoontje-toetje door. Teken op onderkant van toetje nog zwarte neusgaatjes en klaar is kees :)

(Je kunt ook clowntjes maken bijvoorbeeld met danoontje neus etc)
Ik zal er nog even een afbeelding bij zoeken voor je ;)

Voor je stagebegeleidsters: doosje Merci? Doe er elk geval een leuke kaart bij waar je persoonlijk woordje in schrijft!

Toegevoegd na 15 minuten:
Ook leuk om de kinderen te geven, maar wel wat creatiever en duurder (maar ook origineler) is trouwens het konijn gevouwen van een spuugdoekje. Alleen moet je hem wel vullen met danoontje aangezien om baby's gaat en niet met smarties zols de foto ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan eigenlijk van alles geven, douche pakket of een doos bonbons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet echt nodig om de kinderen zelf een cadeautje te geven. Je kunt ook aan een groepscadeau denken. Stap een boekwinkel binnen zoek er een leuk voorleesboek voor de kleintjes uit. Of koop iets van speelgoed.
Je zou kunnen trakteren op danoontjes.
Wil je toch graag alle kindjes iets geven, dan kan je denken aan een bal.
De (stagebege)leidsters kun je met veel cadeautjes blij maken: een bos bloemen of een plantje, bonbons, een geurkaars of ook een leuk boek.
Leuke laatste dag!