Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik twitter, wij twitterenDe nieuwste trend op internet is 'twitteren'. Mensen sturen ultrakorte berichten rond via een soort miniweblog.

Is dit geen manier om goeievraag snel bekend te maken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is het zeker, daarom hebben we ook al enige tijd geleden http://twitter.com/goeievraag geregistreerd :) Binnenkort komen de beste vragen automatisch ook op twitter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk het wel, maar hetzelfde geldt voor WWW op Hyves of op het onderschrift op MSN. Overal waar je iets kan invullen en wat mensen kunnen lezen is een goed iets om het neer te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb er nog nooit van gehoord maar als je er veel mensen mee kan bereiken is het wel een goed idee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pim, kan ik ook een RSS feed krijgen van mijn laatste vragen krijgen? Dan kan ik via Twitterfeed mijn vragen automatisch op Twitter posten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat staat bij deze in de planning!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Top!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds vandaag is er van elke gebruiker een webfeed beschikbaar met zijn/haar recent gestelde vragen. Deze vind je op je persoonlijk profielpagina onde het tabje 'Gesteld'.
Sinds vandaag is Goeie Vraag ook actief op Twitter. Via http://twitter.com/GoeieVraag wordt nu elke dag automatisch een 'goeie vraag' 'getweet'. Zit je ook op Twitter? Dan ben je van harte uitgenodigd om Goeie Vraag te volgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding