Waar kan je een waterdichte camera kopen maar niet duur?

NIET EEN WEGWERP CAMERA. ik dacht aan de prijs van ongeveer 50 a 60 euro of goedkoper. en geen troep zeggen a.u.b.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bij de blokker hadden Ze vorige keer een onderwater camera, maar mischien kan je het ook bij de media markt proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt ook gewoon wegwerpcameras van een prima kwaliteit. Vorigjaar naar Curacao geweest en echt prachtige foto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cameranu.nl heeft soms ook scherpe aanbiedingen!