Weer iemand airsoft site ?

Hallo, ik ben op zoek naar een site waar je airsoft (bb guns) kan kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Alleen in belgie of duitsland via webshops in nl is het (nog) illegaal maar daar zijn ze nog druk mee bezig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet er alles over nou alleen nog de site waar ik het kan gaan halen :d
Ja www.der-hollander.de
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de site !
Helaas ken ik die al en heb hele goeden ervaringen mee alleen een bepaalde bb gun die ik zoek hebben zij niet .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke zoek je want mischien weet ik er nog wel een
dealextreme.com en dan gewoon zoeken op bb gun