er zitten zwarte, vliegende torren in mijn slaapkamer, hoe krijg ik die weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

Mischien zijn dit meeltorren, heb je in een ander deel van het jaar wel eens wormpjes die "gezellig" langs komen kruipen ? Ik had dit in mijn vorige huis, die kwamen uit een nest van vogels (voedsel voor kleintjes)
In dat geval moet je de oplossing zoeken in het weg (laten) halen van de nesten, en preventie door strippen op dak zetten.
Grote kans trouwens dat het geen meeltorren zijn, die vliegen niet zo veel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Even met de stofzuiger er langs.

Even in de gaten houden of ze terug komen zoja kan er een nest in de buurt zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het vliegende mieren zijn. Vermoedelijk zit er ergens een nest en zijn de eitjes net uitgekomen. In hun eerste levensstadium kunnen mieren vliegen om zich zo snel mogelijk te verspreiden. Later vallen de vleugels af. Ik zou een mierenlokdoosje plaatsen en de exemplaren die je in je kamer ziet met de stofzuiger wegzuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de laatste dagen stikt het van de vliegende mieren, door de warmt.
Dat zijn allemaal mannetjes, zijn binnen hooguit een paar dagen dood.