Hoe kan ik aan figuurzaag voorbeelden komen o.a. van dieren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (5)

Uit boeken in de bibliotheek. Met dubbelzijdig papier overtekenen of gewoon inscannen en uitprinten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is dubbelzijdig papier? Of eigenlijk: is niet alle papier dubbelzijdig? Ik heb nog nooit enkelzijdig papier gezien...
Gewoon in Google intikken figuurzaag voorbeelden, uitkiezen en printen en dan maar gaan zagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook uit kleurboeken voorbeelden nemen. leg er carbon papier tussen en dan de afbeelding doordrukken op het hout.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe ongeveer hetzelfde met breipatronen, waar het ook niet te gedetailleerd en ingewikkeld mag zijn : googelen op het dier naar keuze en 'kleurplaat'. Krijg je gegarandeerd een paar leuke hits.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dus niet hoe oud je bent etc. Maar je zou eens kunnen proberen of je zelf creatief aan de slag kan gaan met een potlood! Dan komt er misschien nog een hobby bij. Vaak heb je zelf al een idee in je hoofd zitten van een voorbeeld wat je uit wil zagen, bewerken enz. het leuke is dan dat je, als je zelf iets ontwerpt, ook iets unieks maakt. Natuurlijk is het makkelijk om alles over te trekken of dat nu tekenboekjes zijn of breipatronen maar geeft dit ook tevredenheid over wat je gemaakt hebt? Ik zou zeggen het proberen waard als je eenvoudig begint en wie weet wordt je nog ens een prof op dit gebied.
Veel plezier