Geld naar Armenie overmaken zonder exreem hoge kosten te moeten betalen.

Al enkele jaren maak ik maandelijks een bedrag over aan twee families in Armenie.
Dit gebeurde per Rabo Bank. De families hadden de pasjes van de Rabobank om hun toelage op te nemen.
Helaas zijn de pasjes niet meer geldig omdat geldigheidsdatum verlopen is.
Nu heb ik een geld overgemaakt naar een ander rekeningnummer van de families, maar krijg het geld steeds teruggestort, terwijl alle nummers IBAN etc correct vermeld zijn.
Wel moet ik steeds € 60.= onkosten betalen, wat ik niet terug krijg.
Is er iemand die een oplossing voor me heeft, zodat ik de families kan blijven steunen, zonder daar extra hoge bedragen aan onkosten voor te betalen.
Bij voorvbaat dank.
Victor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Antwoorden (2)

Is het niet gewoon mogelijk om nieuwe pasjes te bestellen voor die Rabobank rekening? zal een stuk voordeliger zijn.

Bovendien denk ik dat alleen de bank je kan vertellen waarom het geld overmaken niet lukt en die kosten zijn wel erg hoog.

Pas als je goed weet wat er mis gaat kan je het corrigeren.
13 jaar geleden
Wellicht is Western Union goedkoper in dit verband. DAt gaat in ieder geval een stuk simpeler. Ik heb wel eens geld via hun over gemaakt naar een postkantoor in Siberië, en dat had de begunstigde binnen 1 dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ia, dat is het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik was zelf ook verbaasd.