Ik heb al bijna 1 jaar een blauwe plek.Hoe kan dat?

Bijna 1 jaar terug was ik op mn waveboard bij de A8..maar toen schaafde ik langs zo een ijzeren rand,ik kreeg een blauwe plek. Maar die zit er nu nog steeds.. Hoe kan dat?

Toegevoegd na 6 minuten:
en ik heb niet gebloed

Toegevoegd na 7 minuten:
heb er ook geen last van..vind het alleen raar dat ie er nogsteeds zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
Mijn vader heeft een blauwe plek die er al minstens 10 jaar zit, nog niet weg.

Antwoorden (2)

Dat zal dan een litteken zijn en geen blauwe plek. Als je echt zeker weet dat het een blauwe plek is moet je langs de huisarts want dat zou niet goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouwja,Het is bruinig..dus denk wel dat t een blauwe plek is..(ik heb niet gebloed toen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bruin, dat kan een litteken zijn, mijn been heeft ook nog een bruine vlek van een jaar geleden.
Het zal wat oud bloed kunnen zijn. Even naar de huisarts ermee;)