waarmee moet je je sex speeltje droog make?

Ik vraag me af of hoe ik mijn sex speeltje (als man) moet schoonmaken. Als ik het met een handoek uit de was maar die wel een tijd in de badkamer heeft gelegen afdroog, komen er dan vieze/gevaarlijke stoffen in het speeltje? Zo wel, waarmee kan ik het dan wel mee droog maken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Utrecht
3 jaar geleden
Gewoon met je handdoek. Je hebt jezelf daar toch ook mee afgedroogd (zonder gevaarlijke stoffen?).
Ritsuka
3 jaar geleden
Gebruik je wel een toycleaner?

Antwoorden (2)

Als je een handdoek niet vertrouwt zou je een micro-vezel doekje kunnen gebruiken.
jc54
3 jaar geleden
Er zijn toycleaners die je hiermee kunnen helpen. Je kan ze op veel plaatsen kopen en in de link heb ik van Bol.com

Vaak is het met water goed afspoelen en met een schone doek droogwrijven ook goed maar dan nog steeds goed laten luchten.