Sleutelhanger met namen/datum.

Mijn vriend had me als cadeautje een ketting gegeven, echt zilver met een hartje. met zijn naam erin. Hij zelf is niet zo een sieraden fan, dus ik dacht aan een sleutelhanger. Helaas kan ik alleen vinden dat ik ze moet bestellen. Dus vroeg me af of jullie misschien een winkel weten waar ze verkrijgbaar zijn? Gewoon een sleutelhanger, een vierkant ofzo. Met onze namen en datum erin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Graferen weet ik niet maar je hebt wel sleutelgangers waar je foto's in kan doen, bij de intertoys ofzo. X
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weer niet waar je woont maar in amsterdam Osdorp in de shopperade is er een winkel waar ze allerlei dingen met namen verkopen.

Of in hoofddorp bij de expo daar heb je ook veel dingen met namen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie de link. Zij zijn er in gespecialiseerd (beweren ze).
Ik denk wel dat er een behoorlijk prijskaartje aan hangt maar je zou het kunnen navragen
12 jaar geleden
Vaak kun je in winkels waar je t-shirts kunt laten bedrukken en sportprijzen kunt laten graveren, ook sleutelhangers en sieraden laten graveren.
Ga daar maar eens naar op zoek bij jou in de buurt.

Bij de juwelier kan het ook, maar dan betaal je wel de hoofdprijs.