Zwarte regenlaarzen krijgen witte aanslag!

Ik heb al een tijdje zwarte Hunter regenlaarzen, ik heb ze nog niet heel vaak gedragen. Maar (ik denk door het "vouwen") er komt een soort witte aanslag op. Mijn vraag is; hoe krijg je deze witte aanslag weg?

Alvast bedankt!

P.S. Met water gaat het er niet af!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Antwoorden (1)

Ik heb het volgende voor je gevonden, en hoop dat je er iets aan hebt:

Hunter Boot Buffer
Dit is een verzorgingsproduct voor de Hunter laarzen. Net als leer, heeft natuurrubber verzorging nodig. Door warmte, tijd en beweging kan er een witte waas over de laars ontstaan. Sommige vinden dit juist de charme van de laars, anderen willen het liever strak en glanzend...
gigagaaf.nl € 9,95
gigagaaf.nl

Toegevoegd na 56 seconden:
hunter laarsShopWiki heeft 77 resultaten voor hunter laars, inclusief HUNTER SCHOENEN LAGE ... Zwarte “original” iets glanzende rubberen laars met riempje met gesp aan de ..... Bij warm en vochtig weer kunnen er witte strepen op de laarzen komen. ...
www.shopwiki.nl/hunter-laars