Kun je bezwaar maken tegen de ijsco man die elke avond 10 minuten lang door de straat gaat bellen en muziekjes draait met zijn auto??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Na 11 uur wel. Anders is het legaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch ook wel gezellig!ik denk ja indien na 10 u ,maar dat zal wel niet !voor die tijd !ik zou m eens aan schieten en rustig netjes vragen of hij het bij jou Vd deur wat rustiger aan wil doen !anders zou je bij politie moeten aanmelden of hij wel vergunning daar voor heeft.maar ik vind dat wel een heel zwaar middel .probeer je eigen muziek evt wat harder tezetten ,en erger je niet te snel !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan of hy daar een vergunning voor heeft zoniet kan je daar bezwaar voor maken maar eerlijk gezegt denk ik niet dat ze je bezwaar serieus nemen aangezien het een ijscoman is.