hoelang duurt het voordat je een bestelling binnen krijgt van vodafone?

ik heb vanmiddag mijn niuiewe mobiel besteld bij vodafone, hoelang gaat het ongeveer duren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend zijn bestelling is nooit aangekomen en hij werd van het kastje naar de muur gestuurd. In de winkel zeggen ze dat ze niet over www gaan, en de www klantenservice reageert niet of zegt dat t onderweg is. Wij hebben t opgegeven. Getild door voda.
Hoop dat jij meer succes hebt!

Antwoorden (1)

Een levertijd van een product ligt meestal rond de 3 dagen. Meestal is het product dan op voorraad.
Heb je daar ook informatie over gekregen (over de voorraad)? Anders kan het nog veel langer gaan duren, ligt er aan wanneer Vodafone de nieuwe levering binnenkrijgt.