Hoe krijg je vet/boter van je handen?

Het voelt zo glibberig en met zeep kijf je het er amper af

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met Dreft afwasmiddel gaat het wel.

Antwoorden (2)

Probeer met afwasmiddel en lauwwarm water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het water dat uit de kraan komt heel zacht is wordt het extra moeilijk, dan lijkt zeep niks te doen.

Wilde suggestie maar je zou wat zout in een bak water kunnen oplossen en dan met zeep proberen te wassen.

Of handen insmeren met iets waar het vet in oplost, vette bodylotion en dan afwassen (met zeep)