Betaalbare grafstenen?

Mijn vriend wil een mooie grafsteen voor zijn overleden familie lid kopen. Weet iemand een goede en vooral betaalbare site of persoon, het is namelijk allemaal zo verschrikkelijk duur!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De heer flore uit zuidlimburg kan grafstenen maken die bijvoorbeeld ook als handwerk worden uitgekapt
... Tel 043-4081677
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel verschillende steenhouwers in Limburg.
Ik heb goede ervaringen met Girolami in Venlo.
voor elk budget is wel wat te krijgen. het is helemaal afhankelijk wat je wilt. Ga je alleen orienteren op internet, maar ga niet van die prijzen uit. Er komt altijd van alles bij wat van te voren niet verteld wordt.
Laat je goed inlichten in een showroom en maak geen overhaaste beslissingen. Een grafsteen koop je voor nu, maar je moet er over 10 jaar nog blij mee zijn.