Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar ligt het plaatsje heel?

Ik werd net gebeld door een nummer dat ik niet ken, en heb opgezocht waar het netnummer vandaan komt. En toen kwam ik erachter dat het uit het plaatsje `heel' komt. Ik heb alleen geen idee waar dat plaatsje ligt en op google kan ik het ook niet vinden. Als ik ongeveer zou weten waar het ligt kan ik me misschien bedenken wie het zou kunnen zijn. Of verkeerd verbonden is ofzo. Want ik heb al een paar keer teruggebeld maar er word niet opgenomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heel is een voormalige gemeente in Limburg (Nederland). De voormalige gemeente telde op 1 januari 2009 8448 inwoners (bron: Gemeente Maasgouw) en had een oppervlakte van 25,36 km² (waarvan 6 km² water). Op 1 januari 2007 werd de gemeente Heel samengevoegd met de gemeenten Maasbracht en Thorn tot de nieuwe gemeente Maasgouw.
(Lees meer...)
Bronnen:
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heel ligt in de buurt van Roermond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het nummer dus waarin bel je niet terug. Dan weet je meteen wat ze van je moeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding