Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik me concentratie verbeteren??

Ik heb nu toetsweek en het gaat voor geen meter; ik zit de hele tijd tv te kijken en een beetje op mijn Ipod zitten kloten. Zo leer ik toch te weinig. Iemand oplossingen zonder dat ik naar de aphotheek moet voor pillen etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
835

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Stekker uit de tv, iPod uitzetten en je boeken pakken. Dwing jezelf eerst een tijd te leren voor je weer iets gaat kijken. Zet een wekker, en als die afgaat mag je even pauzeren.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Gewoon alles weghalen wat voor afleiding zorgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je kneed gum hebt, leg het weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je iPod leren met wrts en op televisie engels Frans duits enzo kijken zonder ondertiteling werd ook bij mij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toetsweek is HERHALING van de lesstof die je dit jaar al hebt gehad. Daar zijn ook al So's over geweest.
Het is altijd nuttig om uittreksels/samenvattingen te maken. Dan hoef je voor de toetsweek ter herinnering alleen maar even de hoofdpunten door te kijken en dan weet je het weer.
ALS je goed hebt geleerd en je huiswerk hebt gedaan...

Dat je nu steeds uitstelt en niet aan de gang kunt komen, kan te maken hebben met het feit dat je gewoon niet weet waar je moet beginnen. Omdat het nog teveel onbekende lestof en onoverzichtelijk is.

Probeer het beste ervan te maken. Alle tijd steken in de vakken voor morgen. En morgen alle tijd in de vakken voor overmorgen.
Vergeet niet dat je voor JEZELF leert en niet voor je docent of zo. Deze lesstof kan ook terugkomen op eindexamen..

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus gaan zitten aan een leeg bureau en leren maar. Steeds een kwartiertje met vijf minuten pauze. Kleine stukje onthouden beter dan een groot brok.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding