Wat is dit met prikkeldraad afgezet grasveld op Schiphol-Rijk?

Vanmiddag kwam ik langs een flink grasveld met een hoog hek met prikkeldraad er omheen en erachter een gebouw zonder ramen of opdruk. Dit ligt bij schiphol-rijk. Het ziet er eigenlijk uit als een luchtplaats van een concentratie kamp. Maar wat is het?

Locatie:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Schiphol-Rijk,+Netherlands&aq=0&sll=37.230328,-95.712891&sspn=67.703351,38.583984&ie=UTF8&hq=&hnear=Rijk,+Netherlands&ll=52.278018,4.755291&spn=0.002199,0.002806&t=h&z=19

Streetview:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Schiphol-Rijk,+Netherlands&aq=0&sll=37.230328,-95.712891&sspn=67.703351,38.583984&ie=UTF8&hq=&hnear=Rijk,+Netherlands&ll=52.277476,4.754604&spn=0,0.002806&t=h&z=19&layer=c&cbll=52.27755,4.754483&panoid=4bXS18C9sMZPHRhhP-Xa3w&cbp=12,82.93,,0,-2.15

Toegevoegd na 3 dagen:
Het gaat niet om het gebouw, het gaat om het grasveld waar omheen een hoog hek staat met veel prikkeldraad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staan de bestaande huurders genoemd, misschien kom je daar verder mee: http://www.parkschipholrijk.nl/html/participanten.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Hippo. Volgens de bordjes in de buurt is het besloten terrein van KLM, maar wat die met een omheind stuk gras met hoog hek + prikkeldraad moeten is mij een raadsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij een waarde opslag plaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De KLM kan natuurlijk terrein en gebouwen daarop verhuren aan andere gebruikers.

Antwoorden (3)

Op Schipholrijk staan een aantal serverparken waar o.a. door de Rijksoverheid gebruik van gemaakt wordt. Ik zou me voor kunnen stellen dat dit zo'n serverpark is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stippel, normaal zit zo'n serverpark toch niet onder de grond? Dit is echt een grasveld, met om het grasveld (en enkel het grasveld) een hoog hek met prikkeldraad.
OF een elecrtra verdeelstation, Deze staat op centrum ook ziet er appart uit. zo met prikkeldraad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit ook een internetverdeelstation daar in de buurt. Daar komen de glasvezelverbindingen vanuit UK/USA binnen, en worden onderverdeeld naar de rest van EU (en NL) natuurlijk.
ZWAAR beveiligd, met een boel noodaggregaten en camera's.