Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb normaal 3 jaar garantie op mijn mp3, maar ik vind mijn kasticketje niet meer, zouden ze het dan nog kunne maken voor me ?

kasticket = bonnetje

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
578

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Vaak kan men aan de serienummer zien hoe oud een apparaat is en weet men ook of je nog garantie hebt. Echter zonder kassabon wordt het lastig je MP3 player onder garantie te repareren. Probeer het bij je winkelier/producent en wellicht heb je geluk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je ook een apart garantiebewijs hebt gekregen heb je nog wel een kans dat ze het maken. maar vaak is je kassabon je garantiebewijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt proberen rechtstreeks contact op te nemen met de fabriek waar hij gemaakt is, want met zo`n tussenpersoon als winkelier kost het nog meer extra tijd voor je hem terug hebt. Ik heb het met mijn computer ook zo kunnen regelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt ook helemaal af van je relatie en met de klantvtriendelijkheid van de leverancier/winkel. Kom je er regelmatig en koop je dan ook artikelen? zo ja dan zal deze ook wel weten wat voor klant jij bent en dan wordt er over het algemeen niet moeilijk gedaan. verder is het inderdaad zo dat ze aan sommige nummers kunnen zien/herkennen wanneer iets gemaakt is, maar nogmaals willen ze die moeite voor je nemen? Anders eens een programma als Kassa inschakelen die hebben dit zo voor je geregeld!
Pieter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan bij wie je het hebt gekocht via internet en hoe je het hebt betaald via pinpas ect dan kan je het daar mee proberen.Prbeer het gewoon soms lukt het wel.
succes.Groeten elro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding