Klopt het dat honden maar naar een baasje luisteren?

Onze hond luistert namelijk beter naar mijn man als naar mij en ik heb gehoord dat honden maar naar 1 persoon echt goed luisteren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag maakt meer kans op goede beantwoording in de categorie Biologie onder Wetenschap dan onder Overig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Onze hond luistert namelijk beter naar mijn man als naar mij" -> beter dan ;-)

Het beste antwoord

Als het goed is heeft de hond één roedelleider en ik denk dat hij in jouw man de roedelleider ziet,jij bent ook wel een soort leider,maar er kan er maar één de baas zijn.
Zo lang de hond maar de laagste in rang blijft in je gezin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reaktie op mijn vraag.

Andere antwoorden (1)

Nee hoor onze honden luisteren zowel naar mij als mijn vrouw.
Ik moet wel zeggen dat we beide met de honden naar cursus zijn geweest.
Anders had dit inderdaad anders kunnen zijn omdat ze dan misschien beter gaan luisteren naar diegene die mee op cursus is geweest.