In de Film "the color of magic" gaat het er even over dat ze uit willen vogelen wat het geslacht van de schildpad is (aarde) weet iemand dat?

Zie vraag :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
itsme
12 jaar geleden
Lees het zelf is na, wat is nou je vraag?

Antwoorden (2)

Het is een verfilming naar gelijknamig boek. De auteur (Terry Pratchett) heeft niet geschreven wat voor geslacht het was. Dus helaas zullen we dit nooit weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terry Pratchett heeft het bij spreken over de grote A'Tuin (Nederlandse vertaling van het boek) over een 'hij'.
Ik ga er dus stilzwijgend vanuit dat het een mannelijke schildpad is, maar... Stuur de auteur een mail, zou ik zeggen. Hij is de enige die het kan weten :)