Hoe verwijder je vuil onder je nagels?

Ik heb vaak vuil onder mijn nagels. (Zwart.) En ik zou dat graag wegwerken, zonder mijn andere nagels te gebruiken. Weet iemand een simpele (en niet langdurende) manier om het vuil weg te werken?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.2K

Het beste antwoord

Je haren wassen...de haren werken als borsteltjes en de shampoo als zeep. En aangezien je dit toch regelmatig doet is het 2 vliegen in 1 klap:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt een nagelborsteltje gebruiken en deze met zeep insmeren. Ook een nagelvijl voor de moeilijk bereikbare gedeelte.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt je nagels ook vrij kort houden zodat er weinig vuil onder kan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afwassen,of weken in een ander bad of sopje.Daarna is het vuil gemakkelijk te verwijderen met een nagelborsteltje of bokkenpootje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal het altijd weg met een netgeslepen hb potlood, werkt perfect en laat niks achter!