waar kan ik twilight breaking dawn kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is nog niet eens in de bioscoop.
Waarschijnlijk nog niet eens helemaal afgewerkt

Antwoorden (2)

In de bioscoop, zodra de film uitkomt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op 18 november 2011 volgens IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1324999

Toegevoegd na 4 minuten:
In America komt de film volgens mij iets eerder uit. Zodra die in de bios is, zullen er wel camcorder versies op internet verschijnen. Maar die zijn vaak slechte kwaliteit, het is beter te wachten.
12 jaar geleden
Omdat hij nog niet in Nederland is uitgekomen is dat nog niet bekend. Ik zou de biosagenda in de gaten houden (zie bronnen).