zijn er pillen te koop in de Winkel voor een betere concentratie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (7)

Bij de tuinen heb je capsules met soort honing van de bijenkoningin. Dat werkt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dergelijke pillen zijn er niet. Je hersenfuncties kunnen wel minder goed werken door gebrek aan bepaalde vitamines en mineralen: vitamine B1, B3, B12, foliumzuur, DHEA, choline en lecithine. Die stofjes zou je als supplement kunnen nemen. Met een multivitamine of B-complex kom je al een aardig eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt Ritalin gebruiken, maar dat raad ik af! Ritalin zijn eigenlijk voor ADHD patiënten, maar mensen zonder ADHD worden er juist super gefocust door. Deze pillen zijn natuurlijk niet in de winkel te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus is het geen goed antwoord - naast dat het een nogal gevaarlijke tip is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad ! Ik heb zelf als stagiaire bij ADHD kinderen gestaan. Dus ik weet genoeg over deze medicijnen.
Als mensen zonder ADHD deze pillen innemen , zal je dus het tegenoverstelde (en slechter!) bereiken .
je komt er vooral als je geen ADHD patiënt bent,
heel vermoeid van en als je je concentratie wilt opkrikken, zal vermoeidheid niet echt helpen denk ik ...
Is het constant, je slechte concentratie? Dan mogelijk eens met je huisarts bespreken.

Is het alleen nu in de toetstijd? Dan misschien wat langere nachtrust, wat meer buitenlucht.

Echt pillen voor concentratie zijn er niet. Tenzij, zoals eerder genoemd, je een diagnose hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha. teveel leuke afleiding...:). pak anders je lesboek en ga desnoods op de wc zitten. Zonder mobiel en msn!
Er bestaan pilletjes met visolie erin, je word er rustiger door en kan je er beter door concentreren.
bij mij heeft het gewerkt
die kan je gewoon bij de drogist halen voor een normaal bedrag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien je een concentratiestoornis hebt, zou je op recept Ritalin / Concerta / Risperdal / Dexamfetamine kunnen krijgen. Dit wordt echter meestal bij mensen met ADHD voorgeschreven. Bij kinderen zie je hiermee een betere prikkelverwerking en daardoor een betere concentratie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rhodiola is goed voor de concentratie.
laatst heb ik het tijdens een kruidenworkshop gemaakt.