zijn er pillen te koop in de Winkel voor een betere concentratie

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de tuinen heb je capsules met soort honing van de bijenkoningin. Dat werkt..

Nee, dergelijke pillen zijn er niet. Je hersenfuncties kunnen wel minder goed werken door gebrek aan bepaalde vitamines en mineralen: vitamine B1, B3, B12, foliumzuur, DHEA, choline en lecithine. Die stofjes zou je als supplement kunnen nemen. Met een multivitamine of B-complex kom je al een aardig eind.

Je kunt Ritalin gebruiken, maar dat raad ik af! Ritalin zijn eigenlijk voor ADHD patiënten, maar mensen zonder ADHD worden er juist super gefocust door. Deze pillen zijn natuurlijk niet in de winkel te koop.

Is het constant, je slechte concentratie? Dan mogelijk eens met je huisarts bespreken. Is het alleen nu in de toetstijd? Dan misschien wat langere nachtrust, wat meer buitenlucht. Echt pillen voor concentratie zijn er niet. Tenzij, zoals eerder genoemd, je een diagnose hebt.

Er bestaan pilletjes met visolie erin, je word er rustiger door en kan je er beter door concentreren. bij mij heeft het gewerkt die kan je gewoon bij de drogist halen voor een normaal bedrag

Bronnen:
Mijn eigen ervaring

Indien je een concentratiestoornis hebt, zou je op recept Ritalin / Concerta / Risperdal / Dexamfetamine kunnen krijgen. Dit wordt echter meestal bij mensen met ADHD voorgeschreven. Bij kinderen zie je hiermee een betere prikkelverwerking en daardoor een betere concentratie.

Rhodiola is goed voor de concentratie. laatst heb ik het tijdens een kruidenworkshop gemaakt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100