Waar koop je ( een goedkope ) mooie pruik voor een themafeest?

Dus:1 die er wel een beetje mooi uit ziet( niet zo nep als uit een feestartikelenwinkel) en liever niet duurder dan €25.
En die goed blijft zitten, liefst met zo'n haarband aan de bovenkant.

Weet jij het antwoord?

/2500

je kunt die bij kledingverhuurbedrijven wel huren, dat is nog altijd een stuk goedkoper dan zelf aanschaffen. Toegevoegd na 4 minuten: als je op google kledingverhuur intikt met daarachter de provincie waar je woont, krijg je een aantal kledingverhuur adressen te zien. Succes! Toegevoegd na 33 minuten: in onderstaande link tref je heel veel redelijk geprijsde pruiken aan, kun je online bestellen

Bronnen:
http://www.feestpruikenwinkel.nl/

Ik heb goede ervaring met R&M Feestartikelen. De kwaliteitspruiken. Kosten 30 euro. Via Ebay kan je ook goedkoop pruiken vinden. Ik had er laatst ééntje op de kop getikt voor 14 euro. Maar helaas duurt het wel lang als het uit Hong Kong moet komen. Dus ik zou voor R&M gaan. Verder kan je nog kijken bij hairs4u2. Kanekalon is de meest realistische synthethische vezel. Dit type pruik zoek je dus waarschijnlijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100