is het gemakkelijk om een eigen land te beginnen en waar moet een land aan voldoen om een echt land te worden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je moet eerst een stuk grond kopen. Dat hoeft geen heel groot stuk grond te zijn, want je hebt ook kleine landjes.
Het probleem is, dat je stuk grond niet al in handen mag zijn van een land. Want landen vinden het niet goed dat er een land binnen hun land wordt gesticht. En dat is een meteen een groot probleem, want er zijn geen stukjes land meer die van niemand zijn. Wel stukken land waarvan is afgesproken dat ze van niemand zijn, maar dat moet dus ook zo blijven. Kortom, het is niet gemakkelijk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je trommelt een paar vrienden op en je gaat met zn allen een land veroveren :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whahah ik denk dat een PAAR vrienden dan niet genoeg zijn ;)
Er heeft in een reizen special van het tijdschrift Quest ooit een leuk daarover gestaan met voorbeelden van mensen die een eigen land ( een micronatie zoals dat heet ) zijn begonnen. Hieronder een url van een andere website met leuke voorbeelden van kleine landjes.

Toegevoegd na 24 seconden:
leuk = leuk stuk