Dat er weer kromme komkommers verkocht mogen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het deze niet is, komt ie wel in de buurt:

"Michiel Huisman heeft de hoofdrol weten te krijgen in een nieuwe, internationale film. Aan het eind van deze film geeft de acteur, bekend geworden door rollen in onder andere 'Costa!', 'Volle maan' en 'Zwartboek', een drumsolo op een uniek instrument. Michiel gebruikt namelijk de billen van zijn vrouw Tara Elders als drumstel.

Huisman is gestrikt voor de hoofdrol in de film 'Unmade Beds'. Deze arthouse-film zal in maar liefst acht Nederlandse bioscopen gaan draaien. In de film speelt Michiel de rol van de twintigjarige Axl, die van Madrid naar Londen verhuist om daar zijn vader op te zoeken, die hem als kind in de steek heeft gelaten.

Omdat de acteur naast acteren ook nog graag muziek speelt, vond de regisseur het een leuk idee als Huisman nog een liedje zou zingen aan het einde van de film. Michiel vond echter dat het liedje nog iets miste. "Ik wilde wel een beat in het nummer hebben. Ik had een beat in mijn hoofd en die probeerde ik op het tafelblad en op het aanrecht, en dat nam ik dan thuis op met de microfoon, maar niets had die lekkere pets als de billen van mijn vrouw", vertelt hij.

Tara vindt het niet erg om haar kont uit te lenen om de carrière van haar echtgenoot een boost te geven, maar vond het op een gegeven moment welletjes. "Nou ik vond het wel lang duren, het ging op een gegeven moment echt pijn doen. Toen dacht ik, hebben we 'm nou of niet?", verklaart Tara Elders."
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik heb het geplaatst als voorbeeld van komkommernieuws.
Ik moest wel lachen om de inbreker die op 27-07-2009 in Doetichem het koper van een in bedrijf zijnde transformator wilde stelen en daarbij een schok van 10.000 volt te verduren kreeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oma (84) handelt in heroïne

Uitgegeven: 7 augustus 2009 16:08
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2009 16:08

SOLINGEN - De Duitse politie heeft in het West-Duitse Solingen een 84-jarige oma gearresteerd wegens drugshandel. De grootmoeder legde een bekentenis af.

© ANPAgenten namen drie kilo heroïne en een kleinere hoeveelheid cocaïne in beslag.

Ook de 49-jarige zoon en een 25-jarig kleinkind waren bij de illegale handel betrokken. Zij zitten inmiddels in voorarrest. De oma bleef op vrije voeten.

Rotterdam

De politie hield de drie generaties al maanden in de gaten. Afgelopen dinsdag waren rechercheurs getuige van een drugstransactie in Rotterdam.

Na terugkeer in Duitsland sloegen zij toe. De politie vermoedt dat de familie de stad Solingen mogelijk tientallen jaren van heroïne heeft voorzien.

*het zou je oma maar eens zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het leukste nieuwsbericht dat de gagarandeerde 27,5 miljoen jackpot wéér niet was gevallen 5,5 miljoen wel en 22 miljoen niet ) en vooral dat al die lootjeskopers zo kwaad werden.