eBay is een platform waar mensen/bedrijven hun artikelen kunnen aanbieden. Als je iets via, dus niet van, eBay koopt, koop je dus iets van iemand of van een bedrijf. Je kunt altijd een mailtje sturen aan de verkoper van het artikel dat je wilt hebben, om te vragen of je een afspraak kunt maken. Sommigen doen dat wel, anderen niet wanneer het om particulieren gaat. Bedrijven die hun artikelen aanbieden via eBay en gewoon staan ingeschreven bij de KvK, daar kun je doorgaans langsgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ebay is een online veiling site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebay is geen winkel. Je kunt er niet zomaar even langs gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corzijlstra
12 jaar geleden
Op de website van Ebay hadden ze het wel over winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn van mensen die dingen op Ebay te koop aanbieden. Maar niet officieel van Ebay. Trouwens bij de meeste van deze winkels kun je ook niet langs. Het zijn internetwinkels!!!!!