Als je wiet zo uit t zakje eet zal je er niks van merken, om thc via je spijsverterig op te nemen moet deze stof zich eerst binden aan een vet, dit doe je door de wiet in boter te koken, daarna laat je het weer hard worden en dan heb je wietboter, hier kun je cake, koekjes etc mee maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat voel je. Het is op zich niet zo slecht, maar een nadeel is dat het moeilijk te doseren is.
En dan kan je ook nog overkomen wat een vriend van mij had toen ie spacecake had gemaakt: beetje eten, high worden, vreetkick krijgen hele cake opvreten en doodziek worden van te veel suiker en veel te veel THC.