Daar zijn bij de action volgens mij al spulletjes voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een soort lijm/verf die de krassen opvult. Zou je ff moete Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Polijsten volgens mij!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vroeger hadden onze kinderen een gameboy en waren er nogal eens krassen op het scherm. Ze poetsten ze dan weg met tandpasta. Misschien helpt het jou ook? Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tandpasta? Wat onverwachts!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, ik vond het vroeger ook gek, heb ook geen idee van wie de jongens dat hadden, maar het werkte wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt een diepe kras is werkt het niet, want je mist gewoon een stuk materiaal van het scherm. Maar ik wil het best is proberen haha
Ik gebruik altijd een "speciaal" middeltje, wat ze bij the phonehouse (en waarschijnlijk ook op andere plekken) verkochten. Volgens mij heet het displex. Het is een kleine rode tube met zwarte letters.
Hij werkte erg goed bij de krassen op mijn horloge.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey
Ik werk bij de handyman, we verkopen daar wel zoiets, MAAR let op!!!: NOOIT op touch screen gebruiken, dat word onbruikbaar!!!
Geen idee hoe het heet maar de handyman verkoopt het!
Groetjes, muisjee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Pak een banaan
2. Open de banaan
3. Breek een stukje van je banaan af
4. Smeer het over je scherm
5. Herhaal dit meerdere keren.
6. (dit is geen grap)

Toegevoegd na 10 minuten:
Zo'n ding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*zie stap 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dit kan echt!!! het lijkt nep maar is heel goedkoop en werkt goed wou ook dit antwoord geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
een beetje erop spugen en weg vruiven en dan ben je klaar je kunt ook zo'n plastic schermpje kopen of koop een nieuwe mobiel of een zakje met boterhammen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat met die banaan vond ik ook geen grap maar wel zeer grappig,en echt wel goed,zou wel eens kunnen werken ook.
Dat van de Phonehouse,en die persoon die daar werkt weet niet eens hoe dat heet?Ha,ik weet het wél want ik heb dat spul en het werkt heel goed,zowel op GSM schermen als ook op brillen.
Het is een klein rood tuupje je met een zwart draaidopje.
Op dat tuupje staat "DISPLEX" en onder deze naam staat "Display Polish" In de winkel is het ook bekend onder de naam "Krasverwijderaar"
Maar voor de zekerheid inderdaad niet uitproberen op een scherm met Tocht Crème.
Hoe gebruik je het?
Je doet een beetje van dat spul,een soort crème op het scherm,en met een droog en zacht poetsdoekje,zoals een brildoekje,druk en wrijf en verdeel je de créme over de krasjes.En zo lang poetsen tot er van de crème niks meer te zien is.De crème in de krasjes word hard en zo doorzichtig als glas,waardoor het lijkt of de krasjes weg zijn.Als je dat gebruikt op een tocht screen dan zit deze laag crème tussen het scherm en je vingers,terwijl dat scherm beter met je vingers werkt zonder deze laag ertussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Doe blanke nagellak op de krassen, en blaas erop, zodat het droogt. Na ongeveer een dag zie je het resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit werkt niet eens