Hoe kan ik me beter aan afspraken houden?

Thuis heb ik dingen die ik moet doen, zoal tafel dekken enzo. Maar ik vergeet dit vaak en dan krijg ik ruzie en straf omdat mijn moeder nooit geloof dat ik het echt vergeten ben. Ik wil dus echt proberen me er beter aan te houden. Ik ben 13, dus zeg maar puberleeftijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Hang een schoolbord(je) op, of een memory-bord. Daar kun je taken op noteren. Je hebt ze ook met magneetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruis op je hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent blijkbaar in het bezit van een iPhone. Nou ken ik die dingen niet, maar vermoed dat daar vele mogelijkheden opzitten. Waaronder vast ook een agenda en een wekker. Programmeer je iPhone dat de wekker afgaat op het moment dat jij geacht wordt een klusje te doen. Lijkt met stug als je het dan nog vergeet!
Amadea