waar kan ik de tijdschrift van Justin Bieber vinden en kopen ? xxx een belieber

Je hebt een tijdschrift dan Justin Bieber waar posters in staan en nieuws over justin bieber ik wil die graag hebben als je weet waar je die kan kopen wil je het dan ff zegen waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohnee he, niet nog zo'n belieber xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat is erger: een 'belieber', of iemand die 'xD' gebruikt?
Kimath
12 jaar geleden
xxx terug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig bijna geen tijdschriften meer waar geen Justin Boeber instaat! Ik wordt er echt helemaal gek van! Maar als jij het echt leuk vind kun je bv de popcorn kopen. Dat is een blad over dat soort tiepjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde bieber, typfoutje.

Antwoorden (1)

Je hebt heel veel tijdschriften waar hij in staat maar als je er echt 1tje wilt dat alleen over hem gaat kan je de Picture Star met de thema Justin Bieber kopen (je hebt ook van miley cyruz enz. ) die komt volgens mij elke maand of om de maand uit en gaat helemaal over hem met superveel nieuws en posters. Je kan hem kopen bij sommige filialen van Albert Heijn en bij Ako (vast bij meer plekken maar op deze plekken koop ik hem meestal)