Waarom hebben ambulances geen navigatie?

Ik zie net een ambulance voorbij rijden en de bijrijder zat op een kaart te lezen, volgens mij konden zij de weg niet goed vinden.
Een beetje navigatie kost tegenwoordig niet zoveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Alle ambulances zijn uigevoerd met navigatie. Mogelijk is dat deze defect was.. Of ze hebben kaarten waarop eventuele wegwerkzaamheden staan aangegeven,.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

olgens mij hebben veel Politie- brandweer, en ambulannces Citygis aan boord....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
normaal gespoken is er navigatie aanwezig, maar een kaart kan op sommige momenten ook een uitkomst bieden