Welke veiligheidsmaatregelen neemt schiphol om een passagier een veilige reis te laten bezorgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

dat je niet meer vloeistof als 100ml mee mag nemen tijdens de vlucht {tenzij in gesaelde zak van schipholwinkels}

door het scannen van bagage en controleren van passagiers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door paspoort controle.
door bagage controle.
en door piloten met een vliegbrevet, het vliegtuig te vliegen... :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is wel veilig piloten met een brevet hahahaha
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij ook +
door de aivd laten controleren of potentieel personeel in aanraking is geweest met justitie scherp toezicht op het betreden van vitale afdelingen toegangs passen voor het personeel camera toezicht het scannen van alle bagage geen koffer aan boord van vliegtuigen laten waar de passagier ook niet meevliegt veel voorschriften om brand te voorkomen permanent gespecialiseerd brandweer personeel en materiaal stand by hebben staan verjagen van vogels bij start en landings banen scherpe regels voor personeel dat op de platformen werkt bewaking door gewapend personeel in het stations gebouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle antwoorden zijn goed, wat ze ook nog doen is je door een poortje laten lopen om te kijken of je wat op je lichaam draagt.
Ik ben net terug van een vakantie en natuurlijk ging het poortjes alarm bij mij weer eens af.
Toen moest ik gefouilleerd worden en daarna mocht ik verder.