Mijn bezwaarschrift van het uwv is gegrond verklaartdat was op 21 julli .Heb nu nog steeds geen geld ondvangen. waarom duurt dat zo lan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit jaar? ;o)

Antwoorden (2)

Normaal gesproken duurt zoiets altijd lang. Nu extra lang door de vakantieperiode.
Waar jij 't over hebt, is nog geen drie weken geleden en dat is echt niet lang voor uwv-maatstaven.
Je moet nog veel langer geduld hebben. Je zult misschien wel om een voorschot kunnen vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een wettelijke termijn van 8 weken waarbinnen een instantie zaken moet hebben geregeld. Je kan er vanuit gaan dat die 8 weken ook echt gebruikt worden door het uwv. Dus ik denk dat je pas halverwege september geld zal ontvangen.