Ik word beschuldigt dat wij op wintersport een magnetron gesloopt hebben

Maar wij hebben dat niet gedaan we hadden hem namelijk getest voor we wegingen nog dus hoe kunnen we bewijzen anders moeten wij hem betAlen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en met die beschuldiging komen ze nu pas? is er niemand na jullie geweest dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien worden die ook wel beschuldigd, leuke bron van inkomsten!

Antwoorden (1)

Als je in een verklaring aangeeft dat de magnetron nog goed functioneerde toen jullie daar vertrokken, is het aan die andere partij om te bewijzen dat jullie de magnetron kapot hebben gemaakt.