Wat bedoelen Engelsen met "To get your face on a milk carton" ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag nog een Aflevering van southpark ging erover in Amerika ofzo doen ze dat als kinderen vermist zijn de foto van hun op een melkpak plaatsten bijna iedereen koopt merk dus dat zien ze

Antwoorden (1)

Dat is als iemand vermist is, toen kwam (of komt?) zijn/haar gezicht op een melkpak met vermist en de gegevens erbij.