Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Is dat niet een slip die je aan een of 2 kanten kunt dicht strikken? Je moet het zien als een vierkante lap plastic waar aan beide zijden een halve cirkel uit is gesneden en die kun je dan bij baby's op de rug en buik strikken [de naam zegt het al STRIKSLIP]. En bij oudere kinderen strik je hem op beide heupen. Ze zijn er zelfs voor volwassenen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de baby kan je ze bij babywinkels krijgen. Of bestellen. Voor volwassenen eventueel vragen bij apotheek.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ps ik had er nog nooit van het woord gehoord hoor. ff gegoogled. Maar ik had wel meteen een idee van zoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top! Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Ik ga er even van uit dat je strikslips bedoelt die je kunt gebruiken bij katoenen luiers? Het zijn een soort plastic flapjes die je om de katoenen luier heen kunt doen, om te zorgen dat het niet door kan lekken. Ze zijn online ook nog te koop, zie onderstaande link.
In plaats van strikslips kun je ook plastic of geplastificeerde luierbroekjes met drukkertjes of klittenband aan de zijkanten gebruiken, zie de tweede link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding