mijn blackberry liep vast heb hem uit gedaan wou ik de berry op nieuw aan doen nu krijg ik gewoon een blanco scherm hoe kan ik dit op lossen

mijn blackberry liep vast heb hem uit gedaan toen wou ik de blackberry op nieuwe aan doen en nu krijg ik gewoon een blanco scherm hoe kan ik zelf een nieuwe software er op zetten dat mijn blackberry weer helemaal op start en alles weer kan doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Probeer het nog een keer. Als het dan nog niet lukt, even de batterij er helemaal uit halen, terug er in stoppen en nog een keer proberen. Pas als het dan nog niet lukt, moet je er mee terug naar de leverancier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry ken je re-booten door ALT- rechter SHIFT en DELETE tegelijk in te houden. Na 7 seconden start de BB opnieuw op.

Toegevoegd na 25 seconden:
kan je re-booten....