wat moet je doen als je mentrix van school je heel vaak tot op het bot kwetst?

En daarna nog keihard lachen. Soms huil ik erom in me kamer, mAar wat kan ik eraan doen ze is me mentrix

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Laat je ouders met haar of de teamleider praten, dan kunnen ze hopelijk tot een oplossing komen.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een mentor van een andere klas waarmee je contact hebt, een coordinator van je leerjaar of de rector. Kies diegene die je vertrouwt en waar je het beste denkt je verhaal kwijt te kunnen. Misschien kan hij/zij dan met je mentrix erover gaan praten. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijf in een mail aan haar hoe dit je raakt. Uitgebreid. Dan kun je rustig thuis op je kamer je woorden kiezen. En dan staat het in ieder geval op "papier". Want als er geen verandering in komt na het versturen van die mail, dan kun je met dat bewijs in je hand naar de directeur of vertrouwenspersoon.

Het is helemaal niet moeilijk om als volwassene een leerling ten overstaan van de hele klas tot op het bot af te branden. Dit moet stoppen. En snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel veel kun je er aan doen, door er samen over te gaan praten ,met een ouder erbij,of iemand die je goed kent ,misschien ook wel verstandig om er idd een andere mentor over aan te spreken,die is dan ook op de hoogte,
wij hebben het ook meegemaakt,we hebben de desbetreffende erop aan gesproken,want het is te gek voor woorden dat een leerkracht zoiets doet, ik wens je veel succes en zeer zeker gaan doen hoor!!!!!bij ons heeft het zeer zeker effect gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag jezelf af waarom dit gebeurt. Waarom heb je haar goedkeuring nodig of wat kan de aanleiding zijn tot haar gedrag? Zoek je van haar bevestiging? Wil je aandacht? Of lijk je op iemand waar zij problemen mee heeft.
Praten met haar lijkt me een goede optie. Als ze ook daar niet goed op reageert zoek dan iemand in de organisatie die je kunt vertrouwen en die de organisatie goed kent. Vraag om een oplossing van het probleem. Een mentrix is er om jou te steunen, maar als ze dat (nog) niet kan, moet jij het zelf oplossen. Anders verlies je de kans op een optimale leerzame situatie.
Succes! Vertrouw op je eigen eerlijke mening.