Beste beroep voor havo diploma

Wat is een goed beroep voor iemand met havo diploma

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (7)

Vuilnisman.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 ik twijfelde nog met politicus maar dit dekt de lading beter
Het beste beroep is dat doen waar je zin in hebt en waar je aanleg voor hebt.

Als je iets tegen je zin gaat doen omdat het 'een goed beroep' is, wordt het een mislukking.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, iedereen denkt alleen maar aan geld. Ik heb liever het leukste beroep in de wereld en een standaard loon, dan een rotbaan en miljonair zijn.
Havo is tegenwoordig niets en kun je geen goed beroep mee krijgen zelfs ik met mijn vwo kan geen fatsoenlijk beroep krijgen. Doe wat je goed kan en werk jezelf omhoog!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is volgens jou dan een fatsoenlijk beroep?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin. Ik ken toevallig iemand die een universitaire master heeft en nog steeds aan het bedienen is voor een flutloontje. En heel toevallig ken ik ook iemand die een enorm groot bedrijf heeft opgebouwd met havo. Je hebt echt niet meer kans van slagen als je een hoger niveau doet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli: dat slaat nergens op.
Officier bij de landmacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Piloot je verdient 20 duizend euro p.m. Start bedrag weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de opleiding kost je wel bijna 200.000 euro
Jij moet gewoon doen wat je leuk vind! Als je het alleen om het geld doet hou je het niet vol!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een goed beroep heb je vaak nog een beroepsopleiding daarna nodig. Je kunt momenteel met bv een hts diploma (hbo techniek) uit vreselijk veel banen kiezen, echt de bedrijven kunnen geen goed technisch personeel meer vinden. Moet je die banen wel leuk vinden natuurlijk!