Als ik 3-4e van de dag een tandenstoker in me mond heb is dat dan slecht voor me tanden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3K

Antwoorden (3)

Ik denk het niet aleen als je erop bijt denk ik je moet naar je dokter bellen ofzo. Maar ik denk toch als je het te lang in je mond hout wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat het niet erg goed voor je is, dus ik zou even langs de sokter gaan ofso!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet erg hygienisch, omdat die tandenstoker toch voor het grootste deel buiten je mond hangt en je er veel mee zit te hannesen. Bovendien zal je dat ding uit je mond moeten halen om te eten, en dan daarna weer terug in je mond is niet zo geweldig.

Nee, het is niet slecht voor je tanden, maar het levert geen positieve bijdrage aan je gezondheid. En ook niet aan je imago.