Waarom is het zo beschamend om (per ongeluk) je gulp open te laten?

Hallo,

Waarom is het zo beschamend om (per ongeluk) je gulp open te laten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Het beste antwoord

Je bent dan nog niet helemaal aangekleed. Want die rits moet nog dicht. En gek genoeg, dat valt direct op. Mensen gniffelen daarover.
Een bloes nog half open of verkeerd geknoopt. Je rok nog half in je onderbroek na wc-bezoek...Toch wat pijnlijk....

't Is te hopen dat je nooit net op zo'n moment een spreekbeurt moet houden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat mensen onwillekeurig verwachten dat je pielemuis naar buiten komt gekropen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het idee dat iedereen naar je kruis aan het staren is en jij waarschijnlijk al een tijd mee rond hebt gelopen, doet je gauw blozen. Misschien draag je op dat moment net een lelijke onderbroek of helemaal geen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je laat dan toch iets meer zien dan wat men wil zien en wat sommige mensen aankunnen (lachen ed) ook al is het per ongeluk