Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil later stewardess worden maar welk niveau heb je ervoor nodig en moet je op hakken kunnen lopen?want dat kan ik niet

En ik heb ook ergens gelezen dat je als piloot geen lenzen of bril mag hebben, mag een stewardess dat wel?want ik draag lenzen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lenzen mag wel hoor en hakken lopen is te leren en niveau weet ik niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een opleiding tot stewardess kan je al volgen als je een vmbo diploma hebt gehaald, lenzen maakt niet uit(ook niet voor een piloot, je mag dacht ik zelfs -6 hebben) en je loopt op een kleine hak.
(bron is een stewardess)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is in Hoofddorp een MBO opleiding voor stewardess. Wel wordt talenpakket gevraagd

Volgens mij lopen stewardessen niet met extreme hak. Check sites van oa Randstad en Unique uitzendburo's op Schiphol. Dit ivm minimale en maximale eisen mbt lengte en gewicht. (confectiemaat t/m 38).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je school opleiding maakt niet heel veel uit, maar je moet wel Engels spreken. Dat is heel belangrijk.
Verder moet je representatief zijn. Geen punktype bijv.
Je hoeft niet op pumps te lopen, een kleine hak is voldoende en dat is een kwestie van wennen
Lenzen mag, een bril ook, maar je sterkte mag niet te hoog zijn. (Hierboven zag ik -6, zou kunnen, hoewel het me vrij hoog lijkt). Je moet nl zonder bril of lenzen nog redelijk kunnen zien in geval van nood.
De opleiding is vrij zwaar, onderschat dat niet. KLM leidt eigen stewardessen op. Verder is er een opleiding in Hoofddorp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding