Bel-me-niet-register: kan ik een melding maken?

Ik word al weken gestalkt door callcenters; de Postcodeloterij die me smeken om terug te keren als klant, Nuon, puzzelboekjes, verzin het en ze bellen me om het aan te bieden.
Terwijl ik me toch heb geregistreerd bij het Bel-me-niet-register.

Ik dacht dat ik dan niet meer gebeld mocht/kon worden door die *&$^$%^. :-)

Kan ik hierover een klacht indienen of een melding maken od?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kunt je klacht neerleggen bij de OPTA.
Dat is de toezichthouder.
Toevallig hebben ze vorige week om deze reden nog een paar flinke boetes uitgedeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top, bedankt. Net een melding gemaakt. Hopen dat het wat bereikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk wel.
Maar zoals alle ambtelijke molens zal deze ook niet zo snel draaien.

Andere antwoorden (1)

Zie link en onderaan lezen, het mag dus soms wel volgens Opta.