Wat is de waarde van een iPhone 3gs 8g zonder abonement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dit hangt helemaal af van hoe het toestel er nog uitziet qua krasjes en dergelijke. Maar ga er van uit dat een 3GS met 8gb geheugen rond de 150/200 euro waard is. Maar het hangt er ook af wat iemand er voor wilt geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijzen voor een nieuw, los toestel variëren nogal tussen de €400,- en 550,-.

2dehands ligt het eraan in welke staat het toestel zich verkeerd. Beschadigingen, krassen, functioneert het nog op de juiste manier....

Op veilingsites kun je het toestel aanbieden zodat mensen erop kunnen bieden. Het is dan aan jou wat je er zelf voor zou willen ontvangen / wat je het waard vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuw in de doos met bon; 300-350 euro. Gebruikt zou ik het nooit kopen.